Direktlänk till inlägg 10 april 2020

Ensam på mars

Av Kvackis - 10 april 2020 13:08

Det här var en intressant bok och välskriven. Historia kunde lika gärna vara sann. Tror att det inte hänt iaf.

Boken handlar om Mark som olyckligtvis blev akterseglad då den övriga besättningen trodde han var död. En kraftig sandstorm gjorde att de fick avbryta uppdraget och bege sig av hemåt. Mark träffades av en metallbit som även tog bort sändaren för om han levde eller inte.

Betyg 4,5 av 5[/]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvackis - 6 juni 2020 19:18


Kent Klint Engmans debutbok är en fantasyberättlse om Teo som hamnar i en annan värld. Det är många konstiga figurer som han får träffa. Han har inget minne när han kommer till denna värld. Han hittar små ledtrådar och olika exilir som får han minnas...

Av Kvackis - 2 juni 2020 18:02


Jag har både läst och lyssnat på denna bok. Den handlar om Nate Burke som flyttar till en stad i Alaska efter att han mått dåligt över sin otrogna fru och döden på hans kollega. Han är deprimerad och ville börja om som polischef i staden Lunacy. ...

Av Kvackis - 7 maj 2020 16:38


Karin Wahlberg har skrivit denna bok och läser man på baksidan så låter det jättespännande och intressant men 100 sidor in i boken poppar det upp ännu flera personer. Jag har ingen aning om vilka de är och för fram bokens berättelse. Nu ger jag upp o...

Av Kvackis - 6 maj 2020 10:33


Jag håller på och läser ett fruset liv av Karin Wahlberg och det är väldigt många personer så jag vet knappt vem dom är vän. Svårt att komma in i berättelsen. Storyn är helt okej i övrigt. ...

Av Kvackis - 6 maj 2020 10:29

Håller på att läsa ett fruset liv av kursiv text

Presentation


Välkommen till mig blogg där jag skall recensera de ljudböcker jag lyssnat på. Skriver även om böcker jag läser.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards